La recollida de dades, que se subministren per diferents mitjans (formularis de contacte, enquestes, sistema de videovigilància o altres procediments), es fa d'acord amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades i amb l'única finalitat de lliurar el servei sol·licitat.
Per a cadascun d'aquests mitjans, informem detalladament de la finalitat del tractament de les dades, que es duu a terme únicament si se n'ha autoritzat el tractament.
Les entitats realitzen diferents tractaments de dades personals, que principalment responen a les finalitats següents:
La llista detallada dels tractaments de dades personals que es fan es pot consultar al Registre d'Activitats de Tractaments de cada entitat:
Les dades se subministren sempre de manera voluntària i han de ser veraces. Ens reservem el dret d'excloure dels serveis tot usuari que hagi facilitat dades falses, sense perjudici de les altres accions que siguin procedents d'acord amb la legislació vigent.
En cap cas es duran a terme decisions automatitzades a partir de les vostres dades.
Únicament es tractaran les dades que hàgiu lliurat per a la finalitat de què se us va informar i que vau autoritzar. No se cediran les dades a tercers, excepte si ho heu autoritzat expressament.
La base legal per al tractament de les vostres dades és l'execució dels serveis que ens heu demanat i que heu autoritzat expressament, així com l'aplicació de les competències pròpies de cada entitat.