Incidències amb les targetes:
1. Què cal fer si no funciona?
En el cas que la targeta funcioni malament i la rebutgi una màquina validadora, els agents d'estacions o els conductors d'autobús en facilitaran un bescanvi provisional, per un període de 45 dies. En aquest termini la persona titular rebrà al seu domicili, sense cap cost, un duplicat de la targeta original. En aquest cas, no s’ha de fer cap sol·licitud per la nova targeta.
2. Què faig si em caduca el bescanvi i encara no he rebut la nova T-16?
Si t’ha caducat el bescanvi de la T-16 i no has rebut l’original, el pots sol·licitar presencialment presentant el bescanvi caducat a qualsevol agent d’estació o a les oficines de TRAM, TMB, FGC i Rodalies.
- TRAM: consulteu, fent clic aquí
- TMB: consulteu, fent clic aquí
- FGC: consulteu, fent clic aquí
- Rodalies: qualsevol estació amb personal o al punt d’atenció de plaça de Catalunya
També el pots sol·licitar als conductors dels autobusos urbans i interurbans de totes les corones, i en el cas dels autobusos de TMB, cal adreçar-se als punts d’atenció TMB.
3. Que cal fer si es canvien les dades personals del menor?
Ha d’enviar el nou document en vigor identificatiu: DNI, NIE, Passaport ó llibre de família, mitjançant la nostra part privada de forma telemàtica o fent servir un sobre resposta, tal i com s'explica a l'apartat tramitació presencial d'aquesta pàgina. Haurà de lliurar l’antiga targeta i se li tramitarà la nova sense cap cost.
4. Què cal fer si es perd o és robada?
En cas de pèrdua o sostracció de la targeta se'n pot sol•licitar i tramitar un duplicat . La reedició es farà previ pagament dels costos establerts d'emissió i gestió (35€).
5. Què cal fer si es canvia el domicili del menor?
Si és necessari modificar la zona tarifària per canvi de domicili del nen o la nena, es pot sol•licitar una nova emissió de la targeta. Aquesta reedició també es farà previ pagament dels costos establerts d’emissió i gestió (35€). Si és un canvi dintre de la mateixa zona s’ha de notificar a través del telèfon 010 o a través de la bústia de la nostre web.
Podeu obtenir l'imprès de la sol•licitud del duplicat de la Targeta T-16:
- Al nostre web, aneu a veure sol·licitud, dins de la secció Accés privat (cal estar registrat o bé donar-se d'alta).
- Al nostre web, la versió editable i imprimible.
- A les oficines d'atenció al ciutadà del vostre ajuntament.
- A les oficines d'atenció al client dels operadors de transport.
Pujar